
Werken op Landgoed Vollenhoven
Landgoed Vollenhoven heeft een rijke historie die vijfhonderd jaar teruggaat en is gevormd door de vele ontwikkelingen door de eeuwen heen in provincie Utrecht. Het landgoed wordt ook wel “de parel van de Stichtse Lustwarande” genoemd. Velen zijn bekend met het Landhuis. Maar het landgoed heeft nog veel meer te bieden. Zo zijn er de Oranjerie, Stal Den Eijck, een historische moestuin, een koetshuis en een ijskelder. De prachtige tuinen geven de ontwikkelingen weer tussen begin 1800 en nu. De originele tuinen en gebouwen zijn veelal bewaard gebleven, waaraan nieuwe, moderne details zijn toegevoegd.
Op Landgoed Vollenhoven worden locaties verhuurt voor (besloten) vieringen, bedrijfsuitjes en events. Daarom zijn wij op zoek naar:
Allround medewerker events
Je komt te werken in het events team, welke verantwoordelijk is voor de verhuur van onze locaties. Samen met jouw collega’s draag je zorg voor de locaties in de breedste zin van het woord: het ene moment ben je in overleg met de erfgoed adviseur over de vervanging van een kapotte deurklink of schrijf je offertes en facturen, het andere moment begeleid je een enthousiast bruidspaar in spé bij hun bezichtiging van een locatie. Doordat het events team een klein team is heb je veel variatie in je werk en heb je de mogelijkheid om je eigen draai te geven aan je rol.
Welke taken vallen aan je toe?
Je krijgt een aantal basistaken en pakt ad hoc taken op. Onder de basistaken vallen in ieder geval:
- Het uitvoeren en verbeteren van administratieve processen zoals het optimaliseren van het contact met huurders en cateraars;
- Het aannemen en verwerken van verzoeken van potentiële huurders;
- Het begeleiden van bezichtigingen van potentiële huurders;
- Het schrijven van offertes en het maken van facturen voor de verhuringen;
- Grote en kleine problemen rondom de verhuurlocaties vaststellen en proactief werken naar oplossingen.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een proactieve, enthousiaste en zelfstandige collega met uitstekende organisatorische en administratieve kwaliteiten. Je bent servicegericht en flexibel ingesteld. Jij staat stevig in je schoenen en denkt graag mee. Je kunt de juiste prioriteiten stellen en bent goed in staat om in een hectische en dynamische omgeving te werken. Je wordt blij van administratieve taken, bent cijfermatig goed onderlegd en hebt oog voor detail. Daarnaast beschik je over het volgende:
- Je hebt aantoonbare werkervaring in een administratieve en financiële functie
- Je hebt een afgeronde opleiding in administratieve richting, minimaal Mbo-niveau;
- Je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
- Je beschikt over cijfermatig inzicht en bent goed in prioriteiten stellen;
- Je bent accuraat en integer;
- Je bent nieuwsgierig en gedreven;
- Kennis van Microsoft Excel is een pré.
Wat bieden wij jou?
Op Landgoed Vollenhoven word je onderdeel van een hecht team wat met veel enthousiasme en liefde werkt op basis van vertrouwen met het doel om het landgoed in stand te houden. Je maakt onderdeel uit van een dynamische, groeiende en creatieve organisatie die nooit stil staat. Binnen ons team is er altijd ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Qua arbeidsvoorwaarden zijn dit de hoofdpunten:
- Een jaarcontract met de intentie dit om te zetten naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd bij een positief eerste jaar;
- Het aantal uren is in overleg: er is ruimte voor 40 uur maar dit kan ook over twee personen worden verdeeld waardoor parttime zeker mogelijk is;
- Het salaris is afhankelijk van je ervaring maar zal tussen de EUR 1.900 en 2.700 zijn op basis van 40 uur;
- Pensioenregeling;
- Werkdagen zijn in overleg.
Interesse of vragen?
Voor vragen kan je terecht bij Jeroen Muller via jeroen@landgoedvollenhoven.nl.
Heb je interesse en wil je solliciteren op deze rol? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar jeroen@landgoedvollenhoven.nl
Landgoed Vollenhoven B.V.
Utrechtseweg 59
3732HA De Bilt
info@landgoedvollenhoven.nl
Locaties op het landgoed: